top of page

Reputatie

Een krachtige reputatie? Daar kan geen marketingcampagne tegenop. Het versterkt de organisatie in goede tijden en kan tegen een stootje als het, om welke reden dan ook, even tegenzit. Zeker in deze tijd van plotselinge issues en snel veranderende publieke opinies is een stevige reputatie onmisbaar voor duurzaam succes. En voor je gemoedsrust. 

Opnametijd

Langetermijnstrategie = langetermijnsucces 

Reputatie is onlosmakelijk verbonden met het woord 'langetermijn'. Het betekent niet alleen succes op de lange termijn; een robuuste reputatie vereist ook een doordachte langetermijnstrategie. Want Rome is niet in één dag gebouwd; daarvoor heb je een flinke dosis geduld en een helder plan nodig. Een strategie die aangeeft waar je bent, waar je naartoe gaat en hoe je daar komt. Alleen dan ontstaat een samenhangend geheel, geworteld in je kernwaarden. Want reputatie gaat niet alleen over communicatie; het draait om wie je bent, waar je voor staat en hoe je je beweegt in de maatschappij. 

Integrale aanpak 

Dat is een flinke uitdaging. Eén die vraagt om een integrale aanpak. Als organisatie beweeg je je niet in isolatie; je opereert in een ecosysteem van allerlei elementen. De maatschappij, journalisten die een mening over je vormen, je medewerkers, je stakeholders, je klanten, je KPI's, je strategische doelen - alles werkt samen en moet worden meegenomen in een integrale benadering die al deze facetten omvat. 

Pr- en mediastrategie 

Wat je zegt, wat je doet, en hoe scherp je antennes zijn afgesteld op wat er leeft in de maatschappij, dat maakt écht het verschil. En daar komen wij in beeld. Met een doordachte strategie voor pr en media zorg je ervoor dat je niet alleen de juiste gesprekken kunt voeren, maar dat die ook echt impact hebben. Met journalisten, met de maatschappij.  

Onze ervaring in de pr- en mediawereld? Die is als een goed recept - we kennen het door en door. We zorgen ervoor dat jouw verhaal niet alleen gehoord wordt, maar ook nog eens met een glimlach ontvangen wordt. Daarvoor bieden we onder andere ons On Call-abonnement. Waarbij we altijd één belletje van elkaar verwijderd zijn. Als jouw communicatiepartner staan we naast je wanneer je ons nodig hebt. 

Oók in tijden van crisis 

En naast je staan? Dat doen we ook in tijden van crisis. Als het stormt. Want elke organisatie krijgt te maken met een crisis - groot of klein, intern of extern. En dan is communicatie de sleutel tot verbinding, tot het voeren van de juiste gesprekken. Gesprekken die zorgen voor begrip, voor verbinding en vooral voor beweging. We adviseren en ondersteunen organisaties ook in crisissituaties - 24/7 staan we voor je klaar. 

En dat advies? Dat brengen én implementeren we als communicatiepartner, niet als externe consultant. Waarbij we een dosis Brabantse nuchterheid combineren met een strategische blik. We've got you covered. 

Koffie?

Een keer sparren over jouw communicatie- en/of reputatieuitdaging? Of een keer kletsen over het communicatievak? Onze deur aan de Boschstraat in het bruisende Breda staat open. En de koffie staat klaar. 

bottom of page